تبلیغات

تربیت و استفاده از لشگریان

یکشنبه 20 دی 1388 06:52 ب.ظ

نویسنده : پدرام NBA
این صفحه شما را راهنمایی می کند که چگونه انواع مختلفی از لشگریان را تربیت کنید، در کدام ساختمان آنها را ایجاد کنید و استفاده های اصلی هرکدام از آنها را بیان می کند.
ایجاد انواع مختلف لشگریان
نیروهای پایه
اردوگاه برای هر نوع تحرک نظامی لازم است و همچنین یک پیش نیاز برای ساختن سربازخانه در دهکده شماست، جایی که می توانید مستقیماً نیروهای پایه خود را در آن تربیت کنید.

نیروهای پایه سرباز لژیون لشگریان رومی گرزدار لشگریان توتن سرباز پیاده لشگریان گول
سایر نیروها، چگونه آن ها را تحقیق کنیم؟

برای ساختن سایر انواع لشگریان شما به موارد زیر نیاز دارید:
پیش نیازهای لازم برای تحقیق آن نیرو را احداث کنید.
نیرو را در دارالفنون تحقیق کنید. تحقیق نیروها گران است، هزینه و زمانی که تحقیق یک نیرو طول می کشد را می توانید در صفحه دارالفنون بخوانید.
آنها را در ساختمان مناسب خودش تربیت کنید. (در زیر توضیح داده شده است.)
نکته: تحقیق هر سرباز باید در همان دهکده انجام شود. انجام تحقیق در یک دهکده برای سایر دهکده ها موثر نیست. اگر دهکده تسخیر شود، تمامی تحقیقات از بین خواهد رفت.

سایر پیاده نظام ها - سربازخانه
سربازخانه محلی برای تربیت نیروهای پیاده نظام است. پس از تحقیق سایر پیاده نظام ها در دارالفنون, شما می توانید آن ها را در سربازخانه تربیت کنید.

سایر لشگریان پیاده نظام محافظ لشگریان رومی شمشیرزن نیزه دار لشگریان توتن تبرزن جاسوس شمشیرزن لشگریان گول
سواره نظام - اصطبل
با داشتن یک اسلحه سازی, شما به ساخت اصطبل, دسترسی پیدا می کنید، جایی که تمامی سواره نظام ها تربیت می شوند. تمامی سواره نظام ها باید سطح مورد نظر اصطبل را داشته باشند تا بتوانند تحقیق شوند.
وقتی که شما یک واحد سواره نظام را در دارالفنون تحقیق کنید, شما می توانید آن را در اصطبل تربیت کنید.

لشگریان سواره نظام خبرچین لشگریان رومی شوالیه شوالیه سزار دلاور لشگریان توتن شوالیه توتن ردیاب لشگریان گول رعد کاهن سواره شوالیه گول
تجهیزات زرهی - کارگاه
برای داشتن ادوات زرهی، شما باید آنها را در کارگاه تربیت کنید.
وقتی یک نیروی زرهی خاص در دارالفنون تحقیق شد، شما می توانید آن را در کارگاه تربیت کنید.
دژکوب ها، تنها نیروهایی هستند که می توانند دیوارهای دهکده ها را تخریب کنند..
منجنیق ها و منجنیق های آتشین، تنها نیروهایی هستند که می توانند ساختمان ها را تخریب کنند. تخریب قصر یا اقامتگاه پیش نیازی برای تسخیر یک دهکده است.

نیروهای لشگر زرهی دژکوب لشگر زرهی رومی منجنیق آتشین دژکوب لشگر زرهی توتن منجنیق دژکوب لشگر زرهی گول منجنیق
نیروهای گسترش
دو نوع از نیروها هستند که می توانند برای گسترش امپراتوری شما استفاده شوند:
مهاجرها:
آنها می توانند یک دهکده جدید را در یک محل خالی احداث کنند. آنها با ساختن یک ساختمان اصلی دهکده ای را دقیقاً مانند دهکده ای که شما بازی خود را با آن آغاز کردید احداث خواهند کرد.
برای داشتن مهاجر، نیازی به تحقیق آن نیست.
رئیس ها (سناتور، رئیس، رئیس قبیله)
آنها می توانند وفاداری ساکنین یک دهکده را کاهش دهند و دهکده را تسخیر کنند.
روسا را ابتدا باید در دارالفنون تحقیق کنید. تحقیق روسا خیلی پای شما گران تمام خواهد شد. شما باید مطمئن شوید که قبل از تحقیق روسا متن زیر را خوانده باشید.
مهاجرها و رئیس ها در قصر یا اقامتگاه تربیت می شوند.
در یک اقامتگاه شما می توانید 3 مهاجر و یا یک رئیس تربیت کنید که اولین آنها در سطح 10، و بعدی در سطح 20 امکان پذیر است. در قصر، شما اجازه خواهید داشت که در سطوح 10، 15 یا 20 رئیس و یا مهاجرین خود را تربیت کنید.
برای چک کردن این که چند دهکده تا کنون با استفاده از این قصر یا اقامتگاه تسخیر شده است، شما می توانید آن را در قسمت توسعه در قصر یا اقامتگاه دهکده خود چک کنید.

نیروهای گسترش سناتور لشگریان رومی مهاجر رئیس لشگریان توتن مهاجر رئیس قبیله لشگریان گول مهاجر
استفاده از لشگریان
تمامی لشگریان ارزش های تهاجمی و تدافعی مخصوص به خود را دارند. آنها معانی مختلفی و بر پایه آن استفاده های بهینه مختلفی دارند.
دفاع
برخی از لشگریان (سرباز لژیون, محافظ - لشگریان رومی; نیزه دار, دلاور - لشگریان توتن; سرباز پیاده و کاهن سواره - لشگریان گول) به عنوان لشگریان دفاعی شناخته می شوند. آنها بهترین انواع سربازان برای دفاع در میان قبیله های خود هستند. برخی از آنها بهتر می توانند در برابر پیاده نظام دفاع کنند و برخی دیگر دفاع بهتری در برابر سواره نظام دارند. داشتن آمیزه ای از آنان معمولاً روش مطمئن تری است، تا از داشتن نقطه ضعف در برابر نوع خاصی از آنها پیشگیری کنید.
در هنگام حمله، تمامی لشگریان موجود در دهکده به دفاع در برابر حمله کمک می کنند. شما همچنین می توانید به دهکده ی دیگری (از آن خود و یا دیگری) برای دفاع با فرستادن نیروی پشتیبانی به آن دهکده و مطمئن شدن از این که نیروهای شما قبل از حمله می رسند کمک کنید. جمع آوری دفاع در برابر یک حمله بزرگ راه خوبی برای بستن حمله است، با کمترین هزینه برای مدافعین.
قدرت دفاع نیروها می تواند در زره سازی دهکده خانگی شان افزایش یابد.
حمله
برخی از نیروها (سرباز لژیون, شمشیرزن, شوالیه, شوالیه سزار - نیروهای رومی; گرزدار, تبرزن, شوالیه توتن - نیروهای توتن; شمشیرزن, رعد و شوالیه گول - نیروهای گول) به عنوان نیروهای تهاجمی شناخته شده اند. آنها در صورتی که برای دفاع استفاده شوند، آسیب بیشتری نسبت به نیروهای دفاعی می بینند.
اسلحه های نیروها می توانند در اسلحه سازی دهکده های خانگی شان ارتقاء پیدا کنند که ارزش های تهاجمی آنان را بالا خواهد برد.
حمله معانی مختلفی دارد:
غارت
غارت معمولاً زمانی که هدف از حمله به دست آوردن منابع باشد صورت می گیرد. نیروهای مهاجم می توانند یک حمله سریع داشته باشند و به سرعت دهکده را با آن مقداری از منابع که می توانند حمل کنند ترک کنند.
غارت همچنین زمانی که هدف از حمله، وارد کردن آسیب به مدافع بدون از دست دادن زیاد نیروها باشد استفاده می شود، مانند حمله ای که قبل از رسیدن سایر نیروها صورت می گیرد.
بهترین نیروهای غارتگر:
گول ها - رعد, به خاطر سرعت آنها
توتن ها - دلاور, به خاطر ظرفیت آنها
رومی ها - شوالیه, به خاطر توانایی بالای آنها در حمل منابع
گرزدار هم غالباً به عنوان نیروی غارتگر خوبی شناخته می شود، به خاطر این که هزینه تربیت کمی دارد که امکان بازگشت سرمایه را زیاد می کند و همچنین نیروی تهاجمی هم دارد، البته پاکسازی دهکده ها از نیروهای تدافعی هم در بین غارت ها لذت بخش است!
باوجود این که دلاور یک نیروی تهاجمی نیست، اما توانایی او برای حمل منابع با سرعت رعد هم تراز است, و همانند سایر نیروهای سواره نظام, آنها در اوایل بازی می توانند برای نابود کردن گرزدار های بیچاره که واقعاً نمی دانند چگونه در برابر سواره نظام از خود دفاع کنند، استفاده شوند.
حمله عادی
حمله عادی هم می تواند برای دزدیدن منابع انجام شود، اما اگر نیروهای دفاعی در دهکده مدافع باشند، خسارت بیشتری به هر دو طرف وارد خواهد آمد.
حمله های عادی:
جنگ ادامه خواهد یافت تا یک ارتش کشته شود.
می تواند نیروهای اسیر را آزاد کند (در صورتی که حداقل یکی از نیروهای مهاجم زنده بماند)
می تواند دیوارها و ساختمان ها را تخریب کند (با دژکوب و یا منجنیق)
می تواند وفاداری ساکنین را کاهش داده و دهکده را تسخیر کند (با استفاده از رئیس)
دیوارها می توانند امتیاز دفاعی خوبی به مدافعین بدهند. با استفاده از دژکوب در هنگام حمله و کم کردن امتیاز دفاعی در طول حمله، منجر به خسارت کمتر برای حمله کننده خواهد شد و حتی می تواند یک شکست تحقیرآمیز را به یک پیروزی شیرین تبدیل کند. با داشتن تعداد بیشتری دژکوب، دیوار سریعتر خراب خواهد شد و کمتر به مدافعین کمک می کند.
نحوه عملکرد روسا در تسخیر دهکده ها در صفحه تسخیر دهکده ها به تفصیل شرح داده خواهد شد
گشت زنی
جاسوس ها (رومی ها: خبرچین, توتن ها: جاسوس, گول ها: ردیاب) می توانند برای جاسوسی از دشمنان و دفاع در برابر سایر جاسوس ها استفاده شوند.
جاسوس ها می توانند به دهکده های دشمن فرستاده شوند تا درباره یکی از این دو موضوع تحقیق کنند:
نیروهای مدافع و منابع
نیروهای مدافع, و ساختمان های دفاعی مانند (سطح دیوار و یا سطح اقامتگاه و قصر)
اگر مدافع دارای جاسوس در دهکده خود باشد، برخی از جاسوسان کشته خواهند شد، و مدافع اطلاع پیدا خواهد کرد. اگر حداقل یکی از جاسوس ها زنده بیرون بیاید، مهاجم اطلاعات خواسته شده را خواهد داشت.
برای تشخیص جاسوسی در دهکده شما، توصیه می شود که حداقل تعداد کمی (5-30) جاسوس در هرکدام از آنها داشته باشید. همچنین توصیه می شود در برخی نقاط مانند (دهکده 15 گندمی، پایتخت، دهکده های تهاجمی و...) تعداد بیشتری از آنها را داشته باشید اگر نمی خواهید کسی از شما جاسوسی کند و اطلاعات را پیدا کند



دیدگاه ها : نظرات
آخرین ویرایش: - -